Info voordat je bestelt

Bestellen en betalen

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestigingsmail en nemen wij telefonisch contact met je op om een afleverdatum af te spreken.

Bij betalen geldt: alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW.

Betalen kan middels iDEAL: veilig online betalen via je eigen bank (aangesloten zijn ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS bank, ASN) of bij aflevering middels contante betaling of PIN.

 

Veilige betaalomgeving
Wij maken gebruik van een streng beveiligde betalingsomgeving: SSL. Deze Payment Security staat garant voor een veilige afhandeling van je transacties. Deze beveiligde lijn kun je herkennen aan het slotje onderin je beeldscherm. Wanneer je betaling in goede orde ontvangen is, wordt je bestelling zo snel mogelijk verwerkt.

 

Verzend- en bezorgkosten 
De getoonde prijs in je winkelwagen is de totaalprijs exclusief verzendkosten. Je bestelling kan al bezorgd worden (binnen Nederland) vanaf € 6,95 via DPD (totaal bezorgkosten is afhankelijk van samenstelling en gewicht/omvang van uw order). 
Voor grotere hoeveelheden of grotere artikelen betaal je maximaal € 20,- (afhankelijk van formaat, samenstelling en gewicht). Het tarief wat voor uw bestelling geldt, toont als u gaat afrekenen. Voor verzending naar België worden geen extra vervoerskosten in rekening gebracht.

 

Levertermijn en aflevering

Artikelen die voorradig zijn worden snel bij je thuis of op het door jou opgegeven afleveradres bezorgd.

 

Alternatief bezorgadres
Tijdens het plaatsen van een bestelling is het mogelijk een alternatief bezorgadres in te vullen. Dit doe je bij ‘toevoegingen’. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen je bestelling bij de buren te laten bezorgen als je zelf niet thuis kunt zijn op het moment van levering.

 

Zichttermijn

Voor je bestelling(en) geldt een zichttermijn van 14 dagen, deze termijn gaat in op de eerst volgende dag na ontvangst. Ben je niet tevreden, neem dan contact met ons op. Wij gaan uiteraard meteen kijken hoe we je kunnen helpen en hoe we een gepaste oplossing kunnen vinden. Je kunt, voor zover redelijkerwijs mogelijk, alle bij Maxverlichting.nl gekochte artikelen compleet en in de originele staat binnen de zichttermijn retourneren, waarbij de kosten voor de retourzending voor je eigen rekening komen.

 

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

 

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. 


Vragen?
Als je nog vragen hebt zijn wij op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 17.00 uur, te bereiken op tel nr. +31(0)88-122 5000 of stuur een e-mail via het contactformulier

Achteraf betalen via Billink

Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden accepteert. Maxverlichting.nl maakt gebruik van cookies. Copyright © 2006 - 2017 - Maxverlichting.nl


Gemiddelde score o.b.v. 686 beoordelingen:  8.6